اطلاعات تماس
ایمیل:
Info@uspvs.com
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine,
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

خدمات آماده سازی مصاحبه سفارت (جلسات ماک سفارتی) در USPVS

آماده ‌سازی مصاحبه سفارت به بهترین شکل

برای اینکه بتوانید یک مصاحبه خوب و موفقیت‌آمیز را در سفارت آمریکا انجام داده و مسیر دریافت ویزای خود را هموار کنید، از خدمات آماده سازی مصاحبه سفارت در موسسه USPVS استفاده کنید؛ زیرا…

ما با سوالات احتمالی مصاحبه آشنا هستیم

کارشناسان تیم USPVS با توجه به تجربه و توانمندی‌هایی که دارند با سوالات مصاحبه سفارت آشنا بوده و به همین دلیل تمام سعی خود را می‌کنند تا با مشاوره و ارائه اطمینان خاطر، مراحل آماده سازی مصاحبه را انجام داده، اعتماد به نفس متقاضی را بالاتر برده و به او در انجام یک مصاحبه موفق کمک کنند.

بیشتر بخوانید: نگارش مدارک اپلای

سوالات را در اختیار شما قرار خواهیم داد

ما در موسسه USPVS سوالات احتمالی مصاحبه سفارت را در اختیار متقاضی قرار خواهیم داد تا با این سوالات آشنا شده و خود را برای مصاحبه آماده کند.

جلساتی شبیه به مصاحبه سفارت برگزار خواهیم کرد

یکی از مهم‌ترین خدمات ما در موسسه USPVS، برگزاری جلسات ماک سفارتی است. ما در این جلسه که شبیه جلسه مصاحبه سفارت است، به متقاضی کمک می‌کنیم تا در یک فضای مشابه قرار گرفته و توانایی خود را در پاسخ به سوالات محک بزند.

گام دوم

بررسی مدارک متقاضی

در مرحله بعد ما تمامی مدارک متقاضی را برای روز مصاحبه در سفارت، کنترل کرده و سعی می‌کنیم به او کمک کنیم تا نواقص آن را به دقت رفع کند؛ همچنین با بهترین نحوه ارائه مدارک به سفارت، پذیرش مدارک در سفارت آمریکا را تضمین می‌کنیم.

گام چهارم

برگزاری جلسات ماک سفارتی

مرحله نهایی، جلسات شبیه‌ساز است. ما در این جلسات فضایی شبیه به فضای روز مصاحبه در سفارت ایجاد کرده و او را برای مصاحبه آماده می‌کنیم. در این جلسه یکساعته، به متقاضی کمک می‌کنیم تا توانایی‌های خود برای مصاحبه را محک بزند.

گام اول

انجام مشاوره رایگان

اولین مرحله در خدمات ما به افرادی که متقاضی مهاجرت تحصیلی به آمریکا هستند، مشاوره است. در صورتی که متقاضی بخواهد برای مصاحبه سفارت آماده شود، ما به او کمک می‌کنیم تا در مسیر درستی قرار گرفته و با این مرحله آشنا شود. 

گام سوم

ارائه سوالات احتمالی سفارت

در این مرحله ما سوالات احتمالی در مصاحبه سفارت را به متقاضی نشان داده و او را با نمونه سوالات آشنا می‌کنیم. اکنون نوبت اوست تا با تمرین و تفکر بیشتر، خود را برای انجام یک مصاحبه موفقیت‌آمیز در سفارت آماده کند. 

چگونگی خدمات آماده سازی مصاحبه سفارت

یکی از مراحل دریافت ویزای تحصیلی، حضور در سفارت آمریکا و انجام مصاحبه است. این کار بالطبع استرس زیادی داشته و عدم آگاهی درباره نحوه مصاحبه، ممکن است باعث ریجکت ویزا شود.

بیشتر بخوانید: خدمات دریافت وقت سفارت

برای اینکه یک فرد بتواند به‌راحتی به سوالات مصاحبه پاسخ داده و این مرحله را بگذراند، بهتر است در فضایی شبیه به فضای مصاحبه قرار بگیرد؛ بنابراین یکی از خدمات ما آماده سازی مصاحبه سفارت است. 

خدمات ما برای آماده سازی مصاحبه سفارت برای متقاضیان به‌صورت زیر است.

بیشتر بخوانید: دریافت ویزای تحصیلی آمریکا

چگونگی خدمات آماده سازی مصاحبه سفارت

یکی از مراحل دریافت ویزای تحصیلی، حضور در سفارت آمریکا و انجام مصاحبه است. این کار بالطبع استرس زیادی داشته و عدم آگاهی درباره نحوه مصاحبه، ممکن است باعث ریجکت ویزا شود. برای اینکه یک فرد بتواند به‌راحتی به سوالات مصاحبه پاسخ داده و این مرحله را بگذراند، بهتر است در فضایی شبیه به فضای مصاحبه قرار بگیرد.

خدمات ما برای آماده سازی مصاحبه سفارت برای متقاضیان به‌صورت زیر است.

گام اول

انجام مشاوره رایگان

اولین مرحله در خدمات ما به افرادی که متقاضی مهاجرت تحصیلی به آمریکا یا کانادا هستند، مشاوره رایگان است. در صورتی که متقاضی بخواهد برای مصاحبه سفارت آماده شود، ما با ارائه مشاوره به او کمک می‌کنیم تا در مسیر درستی قرار گرفته و با کلیات این مرحله آشنا شود.

گام دوم

بررسی مدارک متقاضی برای روز مصاحبه

در مرحله بعد ما تمامی مدارک متقاضی را برای روز مصاحبه در سفارت، کنترل کرده و نواقص آن را رفع می‌کنیم؛ همچنین با قوی‌تر کردن نگارش مدارک، پذیرش مدارک در سفارت را تضمین می‌کنیم.

گام سوم

برگزاری جلسات ماک سفارتی

مرحله نهایی، برگزاری جلسات شبیه‌ساز (ماک سفارتی ) است. ما در این جلسات فضایی شبیه به فضای روز مصاحبه در سفارت ایجاد کرده و او را برای مصاحبه آماده می‌کنیم. این جلسه که در حدود 1 ساعت خواهد بود، به متقاضی کمک می‌کند تا بیشتر با توانایی‌های خود برای مصاحبه آشنا شده و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

گام چهارم

ارائه سوالات احتمالی سفارت به متقاضی

در این مرحله ما سوالات احتمالی در مصاحبه سفارت را به متقاضی نشان داده و او را با نمونه سوالات آشنا می‌کنیم تا با تمرین و تفکر بیشتر، موفقیت خود را در انجام مصاحبه تضمین کند.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان

من قبلا با کمک موسسه USPVS، پذیرش تحصیلی خود را از دانشگاه UCLI آمریکا گرفته‌ام و تمامی خدمات این موسسه را تایید می‌کنم.
مرجان سلیمی

موسسه USPVS یک موسسه عالی در زمینه پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا و کانادا است و مطمئنم که به بهترین شکل برای مصاحبه سفارت آماده خواهید شد.
فرشته نجار

من برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه UCLA با موسسه USPVS همکاری داشتم و تمامی خدمات این تیم به ویژه جلسه ماک سفارتی بسیار خوب و مفید بود.
فریبرز احمدیان

من برای آماده سازی مصاحبه در سفارت آمریکا، بهترین خدمات را از تیم USPVS گرفتم. کارشناسان این تیم مدارک مرا تکمیل کردند و به من کمک کردند تا مصاحبه خوبی در سفارت داشته باشم.
احمدرضا کاشانی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت مشاوره و خدمات آماده سازی مصاحبه با ما تماس بگیرید.

اگر شما نیز متقاضی تحصیل در یکی از دانشگاه‌های آمریکا هستید، نگران جلسه مصاحبه در سفارت نباشید؛ همین امروز با کارشناسان ما در موسسه USPVS تماس بگیرید تا بهترین خدمات آماده سازی مصاحبه را دریافت کنید. 

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×