اطلاعات تماس
ایمیل:
Info@uspvs.com
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine,
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

تیم حرفه ای USPVS

اعضای تیم USPVS

نوید نور

نوید نور اولین عضو تیم ، مدیرعامل موسسه مهاجرتی uspvs و رئیس هیات مدیره هلدینگ تجاری- مهاجرتی مهاجر می‌باشند. ایشان یکی از مدیران بین‌المللی هستند که در زمینه مهاجرت از تخصص بالایی برخوردار بوده و با توجه به توانمندی برقراری ارتباط با مدارس، کالج‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آمریکا و کانادا، توانسته‌اند نمایندگی بیش از 300 دانشگاه را دریافت کنند. بدین ترتیب متقاضیان تحصیل در آمریکا و کانادا می‌توانند با اطمینان خاطر، خود را برای مهاجرت تحصیلی آماده کنند.

نوید نور

رئیس هیئت مدیره

بابک منوری

بابک منوری، مدیر و متخصص بخش تکنیکال وب‌سایت USPVS است که با مدیریت این تیم به بهترین شکل، سعی در ارائه بهترین خدمات آنلاین به مشتریان را دارد. با تخصص ایشان، مخاطبان می‌توانند از هر جای دنیا به‌صورت آنلاین فرم‌های مربوطه را تکمیل کرده و از خدمات USPVS بهره‌مند شوند.

بابک منوری

مدیر بخش تکنیکال

شادی رضوی

شادی رضوی مدیر خدمات مشتریان و یکی از مشاوران مهاجرتی موسسه USPVS است که علاوه بر برقراری ارتباط بین مشتریان و مدیرعامل موسسه، در زمینه ارائه مشاوره‌های مفید و موثر نقش بسزایی دارند و همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز هستند.

شادی رضوی

مدیر خدمات مشتریان

عاطفه اله داد

عاطفه اله داد، کارشناس مهاجرتی موسسه USPVS یکی از مهره‌های اصلی این موسسه بوده که ارتباطات بسیار خوبی با مشتریان داشته و مشاوره‌های ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد؛ همچنین با توجه به توانمندی‌هایی که دارد، در راستای دریافت وقت سفارت، نگارش مدارک اپلای و… همراه بسیار خوبی برای متقاضیان است.

عاطفه اله داد

کارشناس امور مهاجرتی

سعیده احمدزاده

سعیده احمدزاده کارشناس مهاجرتی موسسه USPVS در دفتر تبریز است که علاوه بر ارائه مشاوره به مشتریان، به عنوان پلی بین مشتریان و مدیران ارشد موسسه، سعی در برقراری ارتباطات سازنده میان آنها داشته و همواره در تلاش است که تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی مشتریان به خوبی انجام شود.

سعیده احمدزاده

کارشناس مهاجرتی

میلاد عابدی

میلاد عابدی به‌عنوان کارشناس امور مشتریان، ارتباطات بسیار خوبی با مشتریان برقرار کرده و با توجه به توانمندی‌هایی که دارد، علاوه بر ارائه مشاوره به مشتریان، در زمینه تکمیل مدارک، ارتباط با دانشگاه‌ها و اساتید و… یاری رسان متقاضیان تحصیل در آمریکا و کانادا است.

میلاد عابدی

کارشناس امور مشتریان

زهرا صادقین

زهرا صادقین یکی از مهره‌های اصلی در موسسه مهاجرتی USPVS بوده که با برقراری هماهنگی‌ها و همچنین پیگیری‌های مستمر، تمامی مراحل مشاوره، جلسات بررسی و تکمیل مدارک و… را به‌خوبی پیش برده و همواره مانند یک دوست خوب در کنار مشتریان قرار دارد.

زهرا صادقین

مدیر روابط عمومی

آراز داوری

آراز داوری یکی از افراد متخصص در زمینه مدیریت توسعه و پشتیبانی وب‌سایت است که در طراحی و توسعه این وب‌سایت در کنار تیم فنی بوده و سعی دارد تا این وب‌سایت برای ارائه خدمات و اطلاعات به روز مهاجرتی به مشتریان، همواره در دسترس و به روز باشد.

آراز داوری

پشتیبانی وب‌سایت

مریم حسن زاده

مریم حسن‌زاده یکی دیگر از اعضای تیم فنی است که در پشتیبانی و توسعه این وب‌سایت نقش کلیدی داشته و با توانمندی‌هایی که دارد، در طراحی سایت و توسعه آن فعالیت می‌کند؛ همچنین با لینک‌دهی‌های صحیح، مخاطبان را به سمت موضوعات هدف، هدایت کرده و سعی دارد تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

مریم حسن زاده

پشتیبانی وب سایت

میترا اکبری

میترا اکبری متخصص طراحی و پشتیبان وب‌سایت USPVS است که تمامی محتواهای متنی، تصویری، ویدئویی را با دقت و توجه خاصی روی سایت بارگذاری کرده و سعی در ایجاد یک ارتباط درست بین سایت و کاربر دارد تا کاربران بتوانند به‌راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را از این سایت کسب کنند.

میترا اکبری

پشتیبان وب‌سایت

آیسان داوری

آیسان داوری یکی از مهره‌های مهم و کلیدی در قسمت پشتیبانی از وب‌سایت USPVS است که با ایجاد ارتباط در میان نویسندگان محتوا، کارشناسان رسانه، متخصصین توسعه وب‌سایت و مدیریت مجموعه، تمامی سعی خود را می‌کند تا مخاطبان این وب‌سایت، همواره اطلاعات به‌روزی کسب کرده و با منبع اطلاعاتی موثق روبرو شوند.

آیسان داوری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

پارسا جوانشیری

پارسا جوانشیری با تکیه بر توانمندی‌های خود، همواره به دنبال جدیدترین موضوعات و اخبار مهاجرتی است تا با تولید به‌روزترین اطلاعات مهاجرتی، به تمامی سوالات مخاطبان پاسخ داده و با جذب مخاطبان بیشتر، به افراد زیادی در امر مهاجرت تحصیلی کمک کند.

پارسا جوانشیری

مدیر بازاریابی محتوا

گلی یادگاری

گلی یادگاری یکی از افراد خلاق در موسسه مهاجرتی USPVS است که با طراحی و تولید ویدئوهای بسیار جذاب و خلاقانه، سعی در نشان دادن واقعیت‌های مهاجرت تحصیلی به بهترین شکل به مخاطب دارد.

گلی یادگاری

کارشناس رسانه

حوریا خمسه

حوریا خمسه یکی دیگر از کارشناسان رسانه در تیم پشتیبانی USPVS است که با طراحی و تولید انیمیشن‌های جذاب و خلاقانه، در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات، نقش بسزایی داشته و همواره سعی در راهنمایی مخاطب به بهترین شکل را دارد.

حوریا خمسه

کارشناس رسانه

زهرا حسینی

زهرا حسینی یکی از گرافیست‌های حرفه‌ای و باتجربه در تیم پشتیبانی USPVS است که با طراحی و تولید محتواهای تصویری بسیار جذاب و مفید، مخاطب را به بهترین شکل راهنمایی کرده و در مسیر درست انتخاب قرار می‌دهد.

زهرا حسینی

گرافیست

نوید عقیقی

نوید عقیقی از دیگر گرافیست‌های تیم پشتیبان در موسسه USPVS است که در بخش معرفی خدمات موسسه و همچنین ارائه اطلاعات به مشتریان، در شبکه‌های اجتماعی مختلف به صورت تصویری و ویدئویی، نقش بسزایی دارد.

نوید عقیقی

گرافیست

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×