اطلاعات تماس
ایمیل:
Info@uspvs.com
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine,
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

اپلای دانشگاه‌های آمریکا با مدرک تافل هوم ادیشن 

یکی از سوالاتی که بسیاری از دانشجویان بین‌المللی در زمان اپلای دانشگاه‌های آمریکا دارند، این است که آیا دانشگاه‌های این کشور، مدرک زبان تافل هوم ادیشن را می‌پذیرند یا نه. شاید این سوال برای شما هم مطرح باشد که این آزمون زبان چه تفاوتی با آزمون تافل دارد و آیا مورد پذیرش دانشگاه‌ها هست یا خیر.

قبل از اینکه جواب این سوال را بدانید، بهتر است که با این آزمون و ساختار آن به خوبی آشنا شوید تا با مقایسه تفاوت‌ها متوجه شوید که نمره این آزمون تا چه اندازه می‌تواند در اپلای دانشگاه‌های کشوری مانند آمریکا مورد تایید باشد. 

ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد، پس این مقاله را تا به انتها بخوانید. 

معرفی تافل هوم ادیشن Home Edition 

آزمون تافل هوم ادیشن، آزمونی است که داوطلبان می‌توانند در خانه این آزمون را انجام دهند. این آزمون شبیه آزمون تافلی است که به صورت حضوری در مراکز آزمون برگزار می‌شود. تنها تفاوت این آزمون این است که یک ناظر آنلاین این آزمون را نظارت می‌کند. 

این آزمون در زمان شیوع ویروس کرونا توسط سازمان آزمون دهی آموزشی (ETS) معرفی شد تا از شیوع و گسترش این ویروس پیش‌گیری کرده و همچنین افرادی که امکان یا تمایلی به آزمون حضوری ندارند، به راحتی در خانه خود این آزمون را انجام دهند. 

ساختار این آزمون کاملا مانند آزمون تافل اصلی است و تعداد سوالات و بخش‌های این دو آزمون نیز کاملا مشابه هستند با این تفاوت که در آزمون هوم ادیشن به یک کامپیوتر شخصی، میکروفن و دوربین وب کم نیاز خواهید داشت. 

همچنین کامپیوتر باید به یک اینترنت پرسرعت و پایدار متصل باشد و در یک محیط کاملا آرام و بدون سر و صدا این آزمون را انجام دهید. این آزمون توسط یک ناظر آنلاین از طریق سرویس ProctorU نظارت می‌شود.

نتیجه این آزمون ۶ الی ۱۰ روز کاری بعد از آزمون اعلام خواهد شد و معمولا کارنامه رسمی این آزمون نیز ۱۱ روز بعد از آزمون به متقاضی ارسال می‌شود. 

تافل هوم ادیشن
آزمون تافل هوم ادیشن

بیشتر بخوانید: تفاوت آیلتس و تافل

مقایسه آزمون تافل هوم ادیشن با آزمون‌ تافل  

مدرک آزمون تافل هوم ادیشن مانند مدرک زبان تافل و آیلتس معتبر بوده و اعتبار آن ۲ سال است. هزینه شرکت در این آزمون نیز مانند آزمون تافل است و از نظر ساختاری این دو آزمون هیچ تفاوتی با هم ندارند، اما آزمون تافل هوم ادیشن در خانه یا هر جای دیگری به غیر از مرکز آزمون قابل انجام است و ترتیب سوالات نیز متفاوت است. 

در پایان آزمون تافل هوم ادیشن می‌توانید نمرات غیر رسمی خود را در قسمت‌های Reading و Listening مشاهده کنید که این مورد در آزمون تافل قابل مشاهده نیست و در پایان آزمون بعد از ۷ الی ۸ روز می‌توانید روی سایت ETS نتایج را مشاهده کنید. مورد بعد اینکه آزمون تافل هوم ادیشن به صورت آنلاین بوده و در هر زمانی می‌توانید این آزمون را انجام دهید. 

اپلای با مدرک آزمون تافل هوم ادیشن Home Edition 

جالب است بدانید که مدرک این آزمون در بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مورد تایید است و حتی برخی از دانشگاه‌های برجسته دنیا نیز این مدرک را برای پذیرش دانشجو می‌پذیرند، بنابراین اگر مدرک تافل هوم ادیشن دارید، نگران اپلای دانشگاه‌ها نباشید. 

اعتبار مدرک تافل هوم ادیشن Home Edition 

 مدت زمان اعتبار مدرک این آزمون نیز دو سال است و شما بعد از دریافت مدرک این آزمون تا دو سال می‌توانید این مدرک را برای اهداف تحصیلی یا حرفه‌ای خود استفاده کنید و بعد از دو سال دیگر مدرک گرفته شده قابل استفاده نخواهد بود. ممکن است برخی از دانشگاه‌ها و موسسات برای تاریخ دریافت مدرک این آزمون الزامات ویژه‌ای داشته باشند. 

تافل هوم ادیشن
آزمون تافل

جمع‌بندی 

یکی از آزمون‌های معتبر انگلیسی که در اپلای دانشگاه‌های مختلف می‌توانید نمره این آزمون را ارائه دهید، آزمون تافل هوم ادیشن است. این آزمون کاملا شبیه آزمون تافل بوده و تنها تفاوت آن در نحوه برگزاری است که به صورت آنلاین برگزار می‌شود. 

مدرک این آزمون در بسیاری از دانشگاه‌های دنیا و حتی در برخی از دانشگاه‌های برجسته نیز مورد تایید است، بنابراین اگر این مدرک زبان را دارید، می‌توانید برای اپلای اقدام کنید. اگر در پروسه اپلای دانشگاه‌های آمریکا و کانادا به مشاوره نیاز دارید، این فرم را تکمیل کنید تا با دریافت مشاوره از کارشناسان ما مهاجرت تحصیلی موفقی را پشت سر بگذارید. 

سوالات متداول 

۱- حداقل نمره آزمون تافل هوم ادیشن برای اپلای دانشگاه‌های آمریکا چند است؟

حداقل نمره آزمون را دانشگاه مقصد تعیین می‌کند و معمولا نمره بالای ۶.۵ مورد تایید دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی است. 

۲- هزینه شرکت در این آزمون چقدر است؟

هزینه شرکت در این آزمون مانند آزمون تافل بوده و ۲۶۵ دلار است. 

۳- اعتبار مدرک تافل هوم ادیشن چند سال است؟

اعتبار این مدرک ۲ سال است. 

Author avatar
USPVS

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×