اطلاعات تماس
ایمیل:
Info@uspvs.com
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine,
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

آموزش خلبانی در آمریکا با بهترین شرایط و ساخت یک آینده عالی

یکی از بهترین دوره‌های آموزشی که همواره طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی متقاضی تحصیل در این دوره هستند، دوره خلبانی است. به ویژه اینکه این دوره در کشور قدرتمند و مدرنی مانند آمریکا برگزار شود! تحصیل در دوره خلبانی در آمریکا بالطبع مزایای زیادی داشته و با توجه به مدرک معتبر و رزومه تحصیلی قوی، آینده شغلی بسیار خوبی را نیز در پی خواهد داشت. 

افرادی که دوره خلبانی در آمریکا را انتخاب می‌کنند، می‌توانند از یک دیپلمه به یک خلبان یا مهندس پرواز حرفه‌ای تبدیل شوند که علاوه بر موقعیت اجتماعی بسیار خوب، درآمد خوبی نیز در پی خواهد داشت. موسسه USPVS نماینده رسمی و انحصاری آکادمی هوانوردی ایالات متحده در آمریکا است و به همین منظور در اعزام دانشجو به این آکادمی که بهترین موسسه آموزش خلبانی ایالات متحده نیز محسوب می‌شود، فعالیت می‌کند. 

برای اینکه با شرایط تحصیل و مزایای آموزش دوره خلبانی در آمریکا آشنا شوید، ادامه این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که این مطلب را بخوانید. 

آموزش خلبانی در آمریکا در آکادمی هوانوردی US.AVIATION ACADEMY

آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا US.AVIATION ACADEMY به عنوان بهترین موسسه آموزش خلبانی، دوره‌های آموزشی بسیار خوبی را برای دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته است تا هر کس با هر نژاد و تابعیتی بتواند در این دوره‌ها شرکت کرده و در مدت کوتاهی به یک افسر حرفه‌ای تبدیل شود. 

این آکادمی در ابتدا با 3 هواپیما کار خود را شروع کرد و آموزش پرواز در فرودگاه شهری دنتون با تعداد انگشت‌شماری دانشجو انجام شد. این دانشگاه امروزه دارای 280 هواپیما است و بیش از 250 نفر پرسنل دارد. 

دوره‌های آموزشی این آکادمی عبارت‌اند از: 

1- مهارت پرواز 

2- تعمیر و نگهداری هواپیما و کنترل پرواز

تمامی آموزش‌ها با هواپیماهای تک موتوره، چند موتوره و همچنین با استفاده از شبیه‌سازها انجام می‌شود. 

خلبانی در آمریکا
خلبانی در آمریکا

بیشتر بخوانید: دریافت پذیرش تحصیلی در دوره خلبانی از آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا

مزیت‌های آموزش خلبانی در آکادمی هوانوردی US.AVIATION.ACADEMY

آکادمی هوانوردی ایالات متحده US.AVIATION.ACADEMY برای دانشجویان بین‌المللی که قصد گذراندن این دوره آموزشی را دارند، شرایط بسیار خوبی فراهم کرده است. در واقع از مهم‌ترین مزایای تحصیل در این دوره آموزشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

• امکان تحصیل در بهترین موسسه آموزش خلبانی در آمریکا با بهترین تجهیزات و هواپیماهای جدید و به روز

• تحصیل در کشور آمریکا با بهترین سیستم آموزشی و پرواز بر فراز برج‌های سربه فلک کشیده آمریکا 

• تحصیل در آکادمی هوانوردی بدون نیاز به مدرک تحصیلی آکادمیک یا نمره زبان بالا 

• امکان تبدیل شدن به یک افسر در مدت 9 ماه 

• امکان تحصیل در یکی از 5 دانشگاه آکادمی در مناطق مختلف ایالات متحده 

• فرصت کار بعد از تحصیل 

و…

خلبانی در آمریکا
آموزش خلبانی

آموزش خلبانی در آمریکا به صورت از راه دور

دوره آموزش خلبانی در آمریکا از 2 بخش تئوریک و آموزش پرواز تشکیل می‌شود و آموزش دروس تئوری نیز به دو صورت خواهد بود. 

1 مدرسه زمینی بین‌المللی

در صورتی که دانشجو برای گذراندن دروس تئوریک در کلاس‌های حضوری شرکت کند، دوره آموزش خلبانی در آمریکا بین 7 الی 9 ماه زمان خواهد برد. 

2 مدرسه زمینی مجازی

دانشجویان بین‌المللی می‌توانند در کشور خود و به صورت آنلاین دروس تئوریک را بگذرانند که در این صورت طول دوره اقامت آنها در آمریکا به مدت 2 ماه کاهش خواهد یافت و آنها تنها برای دروس عملی و آموزش پرواز به آمریکا خواهند رفت. 

تحصیل از راه دور از طریق Zoom with Flight Instructor بوده و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد بود. با گذراندن دروس تئوریک به صورت آنلاین، حدود 2745 دلار در هزینه تحصیل صرفه‌جویی شده و دانشجو نیز زمان کمتری در آمریکا خواهد بود. 

کلاس‌های آموزش خلبانی در آکادمی هوانوردی آمریکا US.AVIATION. ACADEMY

آموزش خلبانی در آمریکا و در آکادمی هوانوردی در دو کلاس مختلف برگزار می‌شود که عبارت‌اند از: 

1- آموزش پرواز بین‌المللی CPL-0141

آموزش خلبانی در این کلاس بین 7 تا 9 بوده و اگر دانشجو بتواند دروس تئوریک این دوره را به صورت آنلاین بگذراند، طول دوره آموزش خلبانی در آمریکا به 5 تا 6 ماه کاهش خواهد یافت. 

مدت زمان آموزش پرواز در این کلاس؛ 200 ساعت است و زمان مورد نیاز برای شبیه سازی نیز 25 ساعت در نظر گرفته شده که در کل دانشجویان این کلاس 225 ساعت آموزش پرواز را تجربه خواهند کرد. 

هزینه تخمینی برای گذراندن این دوره در حدود 67341 دلار آمریکا است. 

2- آموزش پرواز بین‌المللی IR-CPL-141

آموزش خلبانی در آمریکا در کلاس IR-CPL-141 بین 6 تا 7 ماه است. در این کلاس نیز امکان گذراندن آنلاین دروس تئوری وجود دارد و دانشجو می‌تواند با گذراندن این دروس به صورت مجازی، مدت زمان حضور خود در آمریکا را به 4 الی 5 ماه کاهش دهد. 

مدت زمان پرواز در این کلاس، 145 ساعت و مدت زمان مورد نیاز برای شبیه‌ساز 25 ساعت است. 

در کل دانشجویان این کلاس آموزشی 179 ساعت آموزش پرواز خواهند داشت و هزینه تخمینی برای این دوره آموزشی مبلغی در حدود 51241 دلار است. 

خلبانی در آمریکا
آموزش پرواز

کار بعد از تحصیل در دوره خلبانی در آمریکا 

یکی از مهم‌ترین امتیازات تحصیل در دوره خلبانی در آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا، امکان کار بعد از تحصیل در این آکادمی است. فارغ‌التحصیلان بعد از تحصیل می‌توانند به عنوان مربی در آکادمی مشغول به کار شوند؛ همچنین مربیانی که در طول یک سال 1000 ساعت پرواز داشته باشند، می‌توانند در مدت 15 ماه در یکی از شرکت‌های هواپیمایی آمریکا جذب شده و مشغول به کار شوند. 

این موقعیت خوب شغلی با توجه به مجوزها، گواهی‌نامه‌ها و رتبه‌بندی‌های در نظر گرفته شده، درآمد بسیار خوبی در پی خواهد داشت. 

تسهیل شرایط تحصیل در دوره خلبانی در آمریکا در آکادمی هوانوردی

آکادمی هوانوردی ایالات متحده برای اینکه دانشجویان بین‌المللی بتوانند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کرده و به یک خلبان حرفه‌ای تبدیل شوند، امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار می‌دهد که از مهم‌ترین این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

1- ارائه وام یا کمک هزینه به دانشجویان 

یکی از کمک‌های آکادمی هوانوردی به دانشجویان بین‌المللی، ارائه وام به آنها است. این آکادمی وام‌هایی تا سقف 90000 دلار برای دانشجویان در نظر گرفته است تا آنها بتوانند با خیال راحت‌تری به تحصیل در این دوره مشغول شوند. 

از طرفی آکادمی هوانوردی با کالج‌های مختلفی مانند: کالج شهرستان تارانت، لون استار و دانشگاه لیبرتی همکاری داشته و امکان تامین مالی از طریق این موسسات به صورت آنلاین انجام می‌شود. 

دانشجویان این آکادمی می‌توانند با پر کردن FAFSA برای برنامه‌های کالج هزینه‌های تحصیل خود را کاهش داده و کمک هزینه دریافت کنند. 

خلبانی در آمریکا
آموزش پرواز

2- آموزش خلبانی در آمریکا در 5 دانشگاه آکادمی هوانوردی

یکی از مهم‌ترین امتیازات تحصیل در آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا این است که دانشجویان امکان گذراندن دوره را در یکی از 5 دانشگاه این آکادمی خواهند داشت که این 5 دانشگاه عبارت‌اند از: 

• دانشگاه فورت ورث 

• دانشگاه هیوستون

• دانشگاه دنتون

• دانشگاه نیویورک 

• دانشگاه میسوری

از میان این دانشگاه‌ها، 3 دانشگاه دنتول، فورت ورث و هیوستون در تگزاس واقع شده‌اند که شهریه‌ای نسبتا کمتر نسبت به نیویورک و میسوری دارند. 

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که تحصیل در مرکز آموزش پرواز نیویورک، Wappingers Falls نیز مزایای زیادی داشته و امکان آموزش پرواز در هر 4 فصل را به متقاضی می‌دهد. 

مدارک مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش خلبانی در آمریکا 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی مهیج، کاربردی و پولساز، برای ورود به آمریکا باید ویزای M1 دریافت کنند که البته دریافت این ویزا نیز با دریافت فرم I-20 انجام می‌شود؛ بنابراین یکی از الزامات دریافت ویزای M1 دریافت فرم 1-20 از طرف آکادمی است. 

برای دریافت فرم I-20، متقاضی باید مدارک زیر را در دست داشته باشد. 

1- رزومه تحصیلی

2- نامه پذیرش از آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا

3- نامه تمکن مالی

نکته: 

نامه تمکن مالی باید مربوط به 30 روز گذشته باشد که حتما روی یک سربرگ رسمی بانک یا موسسه مالی چاپ شده باشد و مشخصات صاحب حساب به درستی و وضوح روی آن مشخص باشد. اگر این صورتحساب به اسپانسر دانشجو تعلق دارد، باید نامه مسئولیت اسپانسر و همچنین مدارک شناسایی او نیز ارائه شوند. 

بعد از دریافت نامه I-20 دانشجو باید برای دریافت ویزای M1 اقدام کند که مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا عبارت‌اند از: 

1- گذرنامه معتبر

2- مدارک مربوط به تای (مدارکی که نشان دهند، فرد بعد از تحصیل به کشور خود باز خواهد گشت.)

3- تمکن مالی 

4- فرم DS-160 که به درستی تکمیل شده باشد. 

5- مدارک هویتی 

6- نامه پذیرش از آکادمی و فرم I-20

7- TSA (این نامه به دانشجو کمک خواهد کرد که به محض دریافت ویزا، در آمریکا تحصیل خود را شروع کند و مواردی مانند انگشت نگاری و… توسط خود آکادمی هوانوردی تکمیل خواهد شد.)

بیشتر بخوانید: آشنایی با فرم I-20

جمع‌بندی

رویای پرواز یکی از رویاهایی است که افراد زیادی از کودکی در سر می‌پرورانند. به همین دلیل دوره آموزش خلبانی یکی از دوره‌های آموزشی پر طرفدار است که همواره افراد زیادی متقاضی تحصیل در این دوره هستند. ما در موسسه USPVS به عنوان نماینده رسمی و انحصاری آکادمی هوانوردی ایالات متحده، دریافت پذیرش شما برای تحصیل در دوره خلبانی در آمریکا را تضمین می‌کنیم. 

شما می‌توانید در بهترین موسسه آموزش خلبانی در آمریکا با بهترین شرایط تحصیل کرده و به یک خلبان مجرب در آمریکا تبدیل شوید. برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین دریافت پذیرش از آکادمی هوانوردی ایالات متحده با کارشناسان ما در موسسه USPVS این فرم را تکمیل کنید. 

منابع:

آکادمی هوانوردی ایالات متحده

مهاجر

آموزش خلبانی در بهترین مدرسه آمریکا

Author avatar
USPVS

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×