اطلاعات تماس
ایمیل:
Info@uspvs.com
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine,
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

دوره تخصصی مدیریت کسب و کار در دانشگاه‌های UC

مزایای دوره تخصصی مدیریت کسب و کار

دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا (UC) از بهترین دانشگاه‌های ایالتی در آمریکا هستند که شامل دانشگاه‌های لس آنجلس، ارواین، سن دیه گو بوده و شرایط بسیار خوبی را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم می‌کنند. ما به عنوان نماینده این دانشگاه‌ها، پذیرش تحصیلی شما را تضمین می‌کنیم.

یکی از دوره‌های تخصصی در این دانشگاه، دوره تخصصی مدیریت کسب و کار است که یک دوره کوتاه‌مدت بوده و تحصیل در این دوره امتیازات زیادی برای متقاضی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تحصیل بدون شرط سنی

متقاضیان تحصیل در دوره تخصصی مدیریت کسب و کار دانشگاه‌های UC بدون محدودیت سنی می‌توانند در این دوره شرکت کنند. این دوره بیشتر برای توانمندسازی مدیران و کارآفرینانی است که به جهانی شدن می‌اندیشند.

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان

برای تحصیل در دوره تخصصی مدیریت کسب‌وکار دانشگاه‌های UC نیازی به داشتن مدرک زبان نیست و داشتن دانش زبان کافی است.

شهریه‌ای منطقی و مقرون به صرفه

شهریه تحصیل در دوره مدیریت کسب‌وکار در دانشگاه UC مقرون به صرفه و بسیار منطقی است. شما می‌توانید با شهریه مناسب یک مدرک معتبر و بین‌المللی از یکی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا دریافت کنید.

گام دوم

ویزای تحصیلی بگیرید.

مرحله بعد از دریافت نامه I-20، اقدام برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا است. ما به شما کمک می‌کنیم که در اولین فرصت با آمادگی کافی در سفارت حضور داشته باشید و با یک مصاحبه خوب، ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید.

گام چهارم

دریافت مدرک تحصیلی معتبر

با تحصیل در دوره تخصصی مدیریت کسب و کار مدرک معتبر دریافت کرده و می‌توانید با این رزومه قوی در هر جای دنیا یک مدیر موفق و جهانی باشید.

گام اول

نامه I-20 دریافت کنید.

با دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های UC در رشته مدیریت کسب و کار، نامه I-20 دریافت خواهید کرد. نامه I-20  یکی از مهم‌ترین مدارک برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا بوده و در تمامی مسیر مهاجرت تحصیلی باید همراه شما باشد.

گام سوم

در آمریکا تحصیل کنید.

با شرکت در این دوره آموزشی بسیار کاربردی و معتبر می‌توانید در آمریکا با بهترین سیستم آموزشی تحصیل کرده و یک دوره کاربردی مفید را بگذرانید.

از صفر تا صد دوره آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار در دانشگاه‌های UC

دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا (دانشگاه لس آنجلس ارواین سن دیه گو) دوره‌های تحصیلی کوتاه مدتی برای آموزش تکمیلی و بالا بردن مهارت دانشجویان دارند. یکی از این دوره‌ها، دوره آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار است که ویژه مدیرانی است که جهانی فکر می‌کنند.

ثبت‌نام در این دوره آموزشی برای تمامی دانشجویان بین‌المللی امکان‌پذیر بوده و ما به عنوان نماینده دانشگاه‌های UC، پذیرش تحصیلی شما را در این دوره‌ها تضمین می‌کنیم. دوره‌ آموزشی مدیریت کسب و کار یک دوره کوتاه‌مدت است.

شما با تحصیل در این دوره آموزشی یک مدرک معتبر دریافت کرده و رزومه تحصیلی بسیار خوبی برای اشتغال در هر جای دنیا خواهید داشت. با دریافت پذیرش تحصیلی در دوره تخصصی مدیریت کسب و کار شما می‌توانید؛

از صفر تا صد دوره آموزش تخصصی مدیریت کسب‌وکار در دانشگاه‌های UC

دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا (دانشگاه لس آنجلس ارواین سن دیه گو) دوره‌های تحصیلی کوتاه مدتی برای آموزش تکمیلی و بالا بردن مهارت دانشجویان دارند. یکی از این دوره‌ها، دوره آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار است که ویژه مدیرانی است که جهانی فکر می‌کنند.

ثبت‌نام در این دوره آموزشی برای تمامی دانشجویان بین‌المللی امکان‌پذیر بوده و ما به عنوان نماینده دانشگاه‌های UC، پذیرش تحصیلی شما را در این دوره‌ها تضمین می‌کنیم. دوره‌ آموزشی مدیریت کسب‌وکار یک دوره کوتاه‌مدت است.

شما با تحصیل در این دوره آموزشی یک مدرک معتبر دریافت کرده و رزومه تحصیلی بسیار خوبی برای اشتغال در هر جای دنیا خواهید داشت. با دریافت پذیرش تحصیلی در دوره تخصصی مدیریت کسب‌وکار شما می‌توانید؛

گام اول

نامه I-20 دریافت کنید.

با دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های UC در رشته مدیریت کسب‌ و کار، نامه I-20 دریافت خواهید کرد. نامه I-20  یکی از مهم‌ترین مدارک برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا بوده و در تمامی مسیر مهاجرت تحصیلی باید همراه شما باشد.

گام دوم

ویزای تحصیلی بگیرید.

مرحله بعد از دریافت نامه I-20، اقدام برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا است. ما به شما کمک می‌کنیم که در اولین فرصت در مصاحبه سفارت شرکت کرده و ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید.

گام سوم

در آمریکا تحصیل کنید.

با شرکت در این دوره آموزشی بسیار کاربردی و معتبر می‌توانید در آمریکا با بهترین سیستم آموزشی تحصیل کرده و یک دوره کاربردی مفید را بگذرانید.

گام چهارم

مدرک تحصیلی معتبر دریافت کنید.

با تحصیل در دوره تخصصی مدیریت کسب و کار مدرک معتبر دریافت کرده و می‌توانید در هر جای دنیا یک مدیر موفق و جهانی باشید.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان

من برای شرکت در دوره تخصصی مدیریت کسب‌وکار از کارشناسان USPVS مشاوره دریافت کردم و در اولین برخورد، متوجه شدم که این تیم قابلیت‌های زیادی داشته و مسلما بهترین نتیجه را خواهم گرفت.
محمود صابری

من با کمک تیم USPVS توانستم از دانشگاه سن دیه گو در دوره کوتاه مدت مدیریت کسب‌وکار پذیرش تحصیلی بگیرم.
احسان سیدی

من با شناختی که از تیم USPVS دارم، به شما اطمینان می‌دهم که با کمک این موسسه یک مهاجرت تحصیلی بسیار خوب و مطمئن را تجربه خواهید کرد.
محمد جلالی

تحصیل در دانشگاه‌های ایالتی آمریکا را به هیچ عنوان از دست ندهید. من شرکت در این دوره را به شما توصیه می‌کنم.
سهیل مردانی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات پذیرش تحصیلی در دوره تخصصی مدیریت کسب‌ و کار با ما تماس بگیرید.

در صورتی که تمایل دارید تا توانایی‌های خود را در زمینه مدیریت کسب‌ و کار بالا برده و به یک مدیر جهانی تبدیل شوید، هم اکنون با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در دفاتر آمریکا، تهران، تبریز و… آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات پذیرش تحصیلی به شما هستند.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×