اطلاعات تماس
ایمیل:
Info@uspvs.com
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine,
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاههای کانادا

پذیرش تحصیلی از دانشگاههای کانادا فقط با USPVS

موسسه USPVS یکی از بهترین موسسات برای دریافت پذیرش از دانشگاههای کانادا است؛ از مهم‌ترین مزیت‌های ما نسبت به سایر رقبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آشنایی با دانشگاه‌های کانادا

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های موسسه USPVS این است که با بسیاری از دانشگاههای کانادا در ارتباط بوده و از تمامی شرایط و آخرین تغییرات در روند دریافت پذیرش تحصیلی مطلع است؛ بنابراین موسسه USPVS یک مرجع بسیار خوب برای شناخت دانشجو از وضع موجود در دانشگاه‌های کانادا محسوب می‌شود.

ارائه مشاوره‌های مفید و رایگان

از دیگر مزایای موسسه USPVS، مشاوره‌های رایگان و بسیار کاربردی تیم ما است. ما به تمامی متقاضیان مهاجرت تحصیلی، مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم تا قبل از هر چیز با شرایط مهاجرت، دانشگاه‌های کانادا و… آشنا شوند.

از طرفی دفاتر ما در آمریکا و شهرهای مختلف ایران همواره پاسخ‌گوی سوالات متقاضیان هستند؛ بنابراین می‌توان گفت که ما همیشه در دسترس متقاضیان مهاجرت تحصیلی هستیم.

نتیجه محور بودن

تیم USPVS تیمی متشکل از افراد سخت‌کوش است که همواره به نتیجه کار فکر می‌کنند. ما تا زمان رسیدن به نتیجه دلخواه در کنار متقاضی خواهیم بود و حتی بعد از ورود به کانادا نیز او را همراهی خواهیم کرد.

گام دوم

بررسی مدارک متقاضی

مرحله بعد در پروسه دریافت پذیرش از دانشگاههای کانادا، مرحله بررسی مدارک است.

ما تمامی مدارک تحصیلی شما را بررسی می‌کنیم تا نواقص آنها را در صورت وجود به شما اطلاع دهیم و شما آنها را کامل و دقیق به دانشگاه ارائه دهید؛ همچنین ما در نگارش بهتر مدارک اپلای و قوی‌تر کردن آنها به شما کمک کنیم تا بدون نگرانی مدارک خود را به دانشگاه ارائه دهید.

گام چهارم

انتخاب دانشگاه مناسب

ما با توجه به شرایط شما و دانشگاههای کانادا، مناسب‌ترین دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی را برای شما انتخاب می‌کنیم تا پذیرش تحصیلی شما را بگیریم.

گام ششم

دریافت پذیرش تحصیلی

مرحله آخر، مرحله دریافت پذیرش از دانشگاههای کانادا است. ما پذیرش تحصیلی شما را از یکی از دانشگاه‌های کانادا گرفته و شما را راهی سفارت خواهیم کرد تا ویزای تحصیلی خود را بگیرید.

گام اول

ارائه مشاوره رایگان

اولین گام برای دریافت پذیرش از دانشگاههای کانادا این است که ما با متقاضی جلسه مشاوره رایگان خواهیم داشت؛ یعنی در اولین قدم شما بدون پرداخت هزینه، در یک جلسه مفید مشاوره شرکت خواهید کرد. 

در این جلسه اطلاعات لازم را درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا و تحصیل در دانشگاه‌های این کشور دریافت می‌کنید.

گام سوم

کمک به تکمیل مدارک

در صورتی که مدارک شما نواقصی داشته باشند، ما در تکمیل این مدارک در کنار شما خواهیم بود تا به بهترین شکل مدارک خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید.

گام پنجم

اپلای به 3 دانشگاه

در این مرحله ما به 3 دانشگاه در کانادا اپلای خواهیم زد تا پذیرش تحصیلی شما را از یکی از این دانشگاههای کانادا دریافت کنیم. این پذیرش قطعی و تضمینی خواهد بود. 

نحوه دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاههای کانادا توسط USPVS

ما در موسسه USPVS برای دریافت خدمات پذیرش از دانشگاههای کانادا، مراحل مختلفی را در برنامه کاری خود داریم. این مراحل عبارت‌اند از:

 

بیشتر بخوانید: دریافت پذیرش از دبیرستانهای کانادا

نحوه دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های کانادا توسط USPVS

ما در موسسه USPVS برای دریافت خدمات پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های کانادا، مراحل مختلفی را در برنامه کاری خود داریم. این مراحل عبارت‌اند از:

گام اول

ارائه مشاوره رایگان

اولین گام برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های کانادا این است که ما با متقاضی جلسه مشاوره رایگان خواهیم داشت؛ یعنی در اولین قدم شما بدون پرداخت هزینه، در یک جلسه مفید مشاوره شرکت خواهید کرد و اطلاعات لازم را درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا و تحصیل در دانشگاه‌های این کشور دریافت می‌کنید.

گام دوم

بررسی مدارک متقاضی

مرحله بعد، مرحله بررسی مدارک است. ما تمامی مدارک تحصیلی شما را بررسی می‌کنیم تا نواقص آنها را در صورت وجود به شما اطلاع دهیم.

گام سوم

کمک به تکمیل مدارک

در صورتی که مدارک شما نواقصی داشته باشند، ما در تکمیل این مدارک در کنار شما خواهیم بود تا به بهترین شکل مدارک خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید.

گام چهارم

انتخاب دانشگاه مناسب

ما با توجه به شرایط شما و دانشگاه‌های کانادا، مناسب‌ترین دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی را برای شما انتخاب می‌کنیم تا پذیرش تحصیلی شما را بگیریم.

گام پنجم

اپلای به چند دانشگاه

در این مرحله ما به چند دانشگاه در کانادا اپلای خواهیم زد تا پذیرش تحصیلی شما را تضمین کنیم.

گام ششم

دریافت پذیرش تحصیلی

مرحله آخر، مرحله دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاهی در کانادا است. ما پذیرش تحصیلی شما را گرفته و شما را راهی سفارت خواهیم کرد تا ویزای تحصیلی خود را بگیرید.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان

موسسه USPVS به جرات یکی از بهترین موسسات در اپلای تحصیلی دانشگاه‌های آمریکا و کانادا است و من با کمک این موسسه توانستم پذیرش تحصیلی خود را بگیرم.
خانم مینا دلاوری

من با کمک تیم حرفه‌ای USPVS توانستم از دانشگاه مک گیل پذیرش تحصیلی بگیرم و از همکاری با این تیم بسیار خرسندم.
آقای احمدرضا صبوری

من برای دریافت پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاههای کانادا، موسسه USPVS را انتخاب کردم و از مشاوره‌هایی که از کارشناسان این تیم دریافت کردم، مطمئن هستم که نتیجه بسیار خوبی خواهم گرفت.
خانم فرزانه محمدی

خواهر من سال قبل با کمک موسسه USPVS توانست برای تحصیل به کانادا برود. تیم USPVS یک تیم حرفه‌ای و همیشه همراه است و من همواره این موسسه را به متقاضیان معرفی می‌کنم.
خانم مرجان حسنی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات پذیرش تحصیلی از دانشگاههای کانادا با ما تماس بگیرید.

اگر قصد تحصیل در یکی از دانشگاههای کانادا را دارید، برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات پذیرش تحصیلی از دانشگاههای کانادا با کارشناسان ما در USPVS تماس بگیرید. ما در موسسه USPVS همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستیم.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×