اطلاعات تماس
ایمیل:
Info@uspvs.com
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine,
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

معرفی پولسازترین رشته ها در آمریکا 

آمریکا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی است و علاوه بر سیستم آموزشی بسیار قوی که دارد، اقتصاد قوی این کشور باعث شده است که بسیاری از افراد به کار بعد از تحصیل در آمریکا فکر کنند و به دنبال تحصیل در یکی از  پولسازترین رشته ها در آمریکا باشند تا بتوانند بعد از تحصیل، آینده بسیار خوبی برای خود بسازند. 

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرت به آمریکا و رسیدن به درآمد بالا فکر می‌کنید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را بخوانید و با رشته‌های پولساز در آمریکا بیشتر آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

لیست پولسازترین رشته ها در آمریکا 

در میان رشته‌های متعددی که در دانشگاه‌های آمریکا ارائه می‌شوند، برخی از این رشته‌ها در دسته رشته‌های پولساز در آمریکا هستند و درآمد بالایی در انتظار فرد خواهد بود. از مهم‌ترین این رشته‌ها می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد. 

  • پزشکی 

پزشکی یکی از پولسازترین رشته ها در آمریکا است و افرادی که در این رشته تحصیل می‌کنند آینده شغلی بسیار خوبی خواهند داشت به ویژه اگر بتوانند تخصص پزشکی را در یکی از رشته‌های جراحی یا رشته بیهوشی دریافت کنند. 

درآمد جراحان (جراحی قلب و عروق، ارتوپدی و پلاستیک) و همچنین متخصصین بیهوشی در آمریکا بالا بوده و این افراد به طور میانگین در هر سال ۴۰۰۰۰۰ دلار درآمد دارند. 

بیشتر بخوانید: تحصیل تخصص پزشکی در آمریکا

پولسازترین رشته ها در آمریکا
جراحی
  • دندانپزشکی 

از دیگر پولسازترین رشته ها در آمریکا می‌توان به رشته دندانپزشکی اشاره کرد. افرادی که در رشته دندانپزشکی تحصیل کرده و به عنوان یک ارتودنتیست مشغول کار شوند می‌تواند درآمد میلیون دلاری در آمریکا داشته باشند. 

  • مدیریت کسب و کار 

افرادی که شغل‌های مدیریتی و اجرایی دارند، می‌توانند در آمریکا به درآمد بالایی دست یابند، بنابراین تحصیل در رشته‌های مدیریت کسب‌وکار و رشته‌های مرتبط می‌تواند آینده شغلی خوبی را برای فرد رقم بزند. 

  • فناوری اطلاعات 

امروزه فناوری اطلاعات از اصلی‌ترین پایه‌ها برای توسعه اقتصادی بوده و افرادی که در این رشته‌‌ها تحصیل می‌کنند، می‌توانند در کنار مهندسان نرم‌افزار و متخصصان امنیت سایبری آینده شغلی بسیار خوبی داشته باشند. 

امروزه تخصص‌هایی مانند مهندس DevOps و همچنین Machine Learning با توجه به تقاضای بالا، درآمد بالایی دارند. 

  • حقوق 

از دیگر رشته های پولساز در آمریکا می‌توان به رشته حقوق اشاره کرد. متوسط درآمد یک وکیل در آمریکا در حدود ۱۳۰۰۰۰ دلار است و وکلایی که بتوانند در شرکت‌های بزرگ مشغول به کار شوند، درآمد بالاتری نیز خواهند داشت. 

بیشتر بخوانید: تحصیل حقوق در آمریکا

  • مهندسی

رشته‌های مهندسی و صنایع از دیگر رشته‌هایی هستند که درآمد بالایی دارند و مهندسان نفت در آمریکا درآمد بسیار بالایی دارند، البته بعد از مهندسی نفت سایر رشته‌های مهندسی مانند هوافضا، مهندسی هسته‌ای و… نیز آینده شغلی پردرآمدی دارند. 

پولسازترین رشته ها در آمریکا
مهندسی در آمریکا

نکته: 

درآمدها می‌توانند با توجه به موقعیت جغرافیایی فرد متفاوت باشند و همچنین شرکت محل کار و عوامل متعددی بر درآمد افراد تاثیر خواهند گذاشت، اما در حالت کلی این رشته‌ها از رشته های پولساز در آمریکا هستند. 

جمع‌بندی 

یکی از مواردی که باعث شده مهاجرت تحصیلی به آمریکا طرفداران زیادی داشته باشد، اقتصاد قوی و فرصت کار بعد از تحصیل در آمریکا است. بسیاری از دانشجویان بین المللی به کار بعد از تحصیل در آمریکا فکر می‌کنند، بنابراین بهتر است که یکی از رشته‌هایی را انتخاب کنند که در آمریکا بسیار مورد نیاز بوده و به عبارتی از پولسازترین رشته ها در آمریکا هستند. 

ما در این مقاله سعی کردیم که برخی از پولسازترین رشته ها در آمریکا را معرفی کنیم. در صورتی که می‌خواهید درباره هر کدام از این رشته‌‌ها بیشتر بدانید،‌ سایر مقالات این سایت را نیز بخوانید،‌ همچنین برای دریافت مشاوره و خدمات اپلای، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان مهاجرتی ما بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. 

بیشتر بخوانید:‌تحصیل خلبانی در آمریکا

۱- میانگین درآمد یک خلبان در آمریکا چقدر است؟

میانگین درآمد یک خلبان در آمریکا، در حدود ۱۸۷۰۰۰ دلار است. 

۲- آیا مهندسی امنیت سایبری نیز از مشاغل پردرآمد آمریکا است؟

بله، متخصصان امنیت سایبری نیز درآمد بالایی دارند و متوسط درآمد سالانه آنها در حدود ۱۲۰۰۰۰ دلار است. 

Author avatar
USPVS

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×