اطلاعات تماس
ایمیل:
Info@uspvs.com
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine,
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

کالج پزشکی بیلور Beylor یکی از ارزان‌ترین دانشگاه های آمریکا برای تحصیل پزشکی

یکی از بهترین رشته‌ها برای تحصیل در هر جای دنیا، رشته پزشکی است و دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا، تمایل دارند تا این رشته را در یکی از دانشگاه های آمریکا مثل کالج پزشکی بیلور بخوانند، زیرا علاوه بر کیفیت بالای آموزش و استفاده از تجربیات اساتید برجسته و امکانات و تکنولوژی‌های روز، دانشجو می‌تواند در مسیر یک آینده شغلی موفق قرار گیرد. 

با این حال برخی از دانشگاه های آمریکا در لیست دانشگاه‌های مورد تایید ایران نیستند، یعنی اینکه مدرک این دانشگاه‌ها در ایران معتبر نبوده و نمی‌توانید از مدرک خود استفاده کنید، اما برخی از دانشگاه‌ها در لیست دانشگاه‌های مورد تایید بوده و شرایط بسیار خوبی نیز برای دانشجویان بین‌المللی دارند. 

یکی از این دانشگاه‌ها، کالج پزشکی بیلور Beylor در تگزاس است که یکی از دانشگاه‌های مطرح آمریکا است و در رنکینگ جهانی نیز رتبه خوبی دارد. برای اینکه بیشتر با این دانشگاه و شرایط تحصیل در آن آشنا شوید، ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد. 

معرفی کالج پزشکی بیلور Beylor 

کالج پزشکی بیلور Beylor که به اختصار BCM نام دارد، در ایالت هیوستون آمریکا واقع شده و یک دانشکده پزشکی خصوصی در جنوب غربی ایالات متحده است. زمان تاسیس این کالج به سال ۱۹۰۰ میلادی باز می‌گردد و یک موسسه پزشکی و تحقیقاتی بسیار معتبر در زمینه آموزش، تحقیق و مراقبت از بیمار است. 

این کالج برای آموزش، ۷ بیمارستان دارد که تمامی این دانشگاه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی شهرت‌های خاصی دارند. همچنین این کالج دارای بیش از ۹۰ مرکز و واحد تحقیقاتی و مراکز مراقبت از بیمار است. 

از دیگر مواردی که باعث شده است این کالج در میان دانشگاه های آمریکا از اعتبار زیادی برخوردار باشد، پشتیبانی‌های مالی است که در جدول زیر می‌توانید منابع حمایتی را مشاهده کنید. 

منابع مالی کالج پزشکی بیلور BCM 
پشتیبانی تحقیقاتی ۳۷۴ میلیون دلار
پشتیبانی از منابع فدرال ۳۱۴ میلیون دلار

تمامی این موارد و رنکینگ جهانی این کالج، باعث شده است که هر ساله دانشجویان زیادی از میان دانشگاه های آمریکا این کالج را برای تحصیل رشته پزشکی انتخاب کنند. در جدول زیر می‌توانید رنکینگ جهانی این دانشگاه را مشاهده کنید. 

رنکینگ جهانی QSدانشکده‌های پزشکی: تحقیقات (USNEWS)دانشکده‌های پزشکی: مراقبت‌های اولیه (USNEWS)
462216

بیشتر بخوانید: صفر تا صد تحصیل رشته پزشکی در آمریکا

کالج پزشکی بیلور آمریکا
تحصیل پزشکی در آمریکا

رشته‌های تحصیلی کالج پزشکی بیلور آمریکا

در این کالج نیز مانند سایر دانشگاه های آمریکا، رشته‌های متنوعی تدریس می‌شود و برنامه‌های تحصیلی مختلفی وجود دارد که برخی از مهم‌ترین رشته‌ها را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید. 

پرستاریفیزیوتراپیداروسازی
پزشکیعصب‌شناسیرادیولوژی
بیوشیمیارولوژیبینایی‌سنجی
بیهوشیتکنسین اتاق عمل ویروس شناسی

شهریه کالج پزشکی بیلور آمریکا 

شهریه در این کالج با توجه به رشته تحصیلی و همچنین مقطع تحصیلی تعیین می‌شود که در جدول زیر می‌توانید این شهریه‌ها را مشاهده کنید. 

برنامه تحصیلی دستیار پزشکسال اول: ۵۰۶۰۷.۵۰ دلار سال دوم: ۴۶۱۳۰ دلارسال سوم (ترم پاییز): ۲۳۲۰۷.۵۰ دلار
برنامه تحصیلی ارتز و پروتزسال اول: ۳۰۵۱۱ دلار سال دوم: ۲۹۷۱۳ دلارسال سوم (ترم پاییز): ۱۵۲۸۳.۵۰ دلار
برنامه تحصیلی مشاوره ژنتیکسال اول: ۳۲۷۳۶ دلارسال دوم: ۳۲۸۶۰ دلار
برنامه تحصیلی دکترای پرستاریپرستاری بیهوشیسال اول (ترم بهار) : ۱۹۹۵۵ دلارسال دوم: ۳۹۶۲۰ دلارسال سوم: ۳۹۵۶۴ دلارسال چهارم (ترم پاییز): ۲۰۲۰۹ دلار
شهریه مدرسه پزشکی۱۰۶۳۴۴ دلار در سال 
شهریه دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم زیست پزشکی – Ph.D و برنامه آموزش علوم بالینی۲۲۰۰۰ دلار در سال 
دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم زیست پزشکی ۳۰۳۶۷ دلار در سال 

بورسیه‌های کالج پزشکی بیلور آمریکا 

کالج پزشکی بیلور آمریکا یکی از ارزان‌ترین دانشگاه های آمریکا است و علاوه بر اینکه شهریه این دانشگاه به نسبت سایر دانشگاه‌ها کمتر است، بورسیه‌ها و کمک هزینه‌هایی نیز به دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌دهد. 

این بورسیه‌ها را درجدول زیر می‌توانید مشاهده کنید. 

گروه دانشجویاننام بورسیه 
همه دانشجویان ۱- وام مستقیم فدرال استافورد بدون یارانه ۲- وام مستقیم فدرال Grad Plus۳- وام‌های اضطراری کالج پزشکی بیلور۴- وام‌های جایگزین خارجی۵- فرصت‌های بورسیه خارج از کشور
دانشجویان پزشکی۱- وام‌های موسسه بیلور ( به استثنای دانشجویان .M.D/Ph.D)۲- بورسیه‌های شایستگی بیلور۳- بورسیه‌های موقوفه بیلور ۴- وام مراقبت اولیه ۵- وام برای دانش‌آموزان محروم ۶- مطالعه کار فدرال ۷- وام انجمن پزشکی تگزاس۸- بورسیه خدمات سلامت ملی (تعهد خدمت)
دانشجویان حرفه‌های بهداشت۱- بورسیه خدمات سلامت ملی (تعهد خدمات)۲- مطالعه کار فدرال 
دانش‌آموختگان دانشکده علوم زیست پزشکی۱- مزایای دانشجوی کارشناسی ارشد بیلور۲- مطالعه کار فدرال برای اهداف کمک هزینه 

بیشتر بخوانید: شرایط تحصیل تخصص پزشکی در آمریکا

امکانات کالج پزشکی بیلور آمریکا 

این کالج نیز مانند دیگر دانشگاه های آمریکا دارای امکانات رفاهی متعددی است و دانشجویان می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.  از مهم‌ترین امکانات این دانشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

امکانات کالج پزشکی بیلور 
آزمایشگاه‌های جراحی و مانیتورینگاین آزمایشگاه‌ها شامل مجموعه‌ها و آزمایشگاه‌های کاملا مجهزی برای مانور بر روی حیوانات بزرگ و کوچک هستند. 
خدمات برای دانشجویان معلولاین کالج با توجه به قوانین ایالتی و فدرال، متعهد است که دسترسی‌های دانشجویان معلول را برای آموزش تضمین کند. 
سفر دانشجوییدانشجویان با توجه به شرایطی می‌توانند با بودجه این کالج به سفرهای دانشجویی بروند.
استخدام از دیگر امکانات این کالج، کار همزمان با تحصیل است
غذا این کالج دارای سالن‌های غذاخوری، کافه‌ها، تریاها و فروشگاه‌های فروش مواد خوراکی است.
امنیت و ایمنیاین کالج در مرکز پزشکی تگزاس بوده، بزرگترین مرکز پزشکی دنیا است و امنیت بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد. 
سالن دانشجوییدر این کالج سالن‌های دانشجویی خاصی وجود دارد که شامل منطقه نشیمن، تلویزیون، میز کافه، آشپزخانه، فضای بازی و… است. 

جمع‌بندی 

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی، آنهم تحصیل در رشته پزشکی، کشور آمریکا است و بسیاری از دانشجویان بین‌المللی، دانشگاه های آمریکا را به دلیل مزایای بسیاری که دارند، انتخاب می‌کنند. در این میان یکی از بهترین و ارزان‌ترین دانشگاه های آمریکا، کالج پزشکی بیلور آمریکا است. 

این کالج دارای رنگ جهانی بسیار خوبی بوده و رشته‌های متنوعی را نیز ارائه می‌دهد. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با این کالج و مزایای تحصیل در آن آشنا کنیم. 

برای دریافت مشاوره و خدمات اپلای دانشگاه‌های آمریکا، می‌توانید این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان مهاجرتی ما با شما تماس بگیرند. 

۱- آیا امکان کار همزمان با تحصیل در کالج پزشکی بیلور وجود دارد؟

بله، دانشجویان می‌توانند به صورت محدود (۲۰ ساعت در هفته) کار همزمان با تحصیل داشته باشند. 

۲- آیا کالج بیلور دارای خوابگاه دانشجویی است؟

خیر، این کالج خوابگاه دانشجویی ندارد. 

۳- آیا این کالج دانشجوی بین‌المللی نیز می‌پذیرد؟

نرخ پذیرش این دانشگاه بین ۳۰ تا ۴۰ درصد است. 

Author avatar
USPVS

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×